onsdag, juni 14, 2017

Stabilt väder

Ja men snart så blir det annat väder: Mer stabilt, och jättevarmt. Den temperatur som termometern kämpar sig upp till när det är som allra varmast här, är den temperatur som råder om natten där vi ska vara. På natten kan man alltså sitta och softa i t-shirt. På dagen svettas man och får solsting om man försöker promenera vissa tider.

I går så jobbade jag, sedan gick jag till mitt frilanskontor och jobbade lite till, och efter det gick jag till mitt förlags inflyttningsfest, de har flyttat in på tjusiga gatan Fiskargatan, men har inte riktigt den utsikten som andra på Fiskargatan har. Där åt jag en wrap och pratade med folk jag känner sen förr, orkar inte riktigt mingel-snacka med folk jag inte känner. Hade tänkt dra rättså omgående men hade skoj så jag blev kvar till tio, F jobbade till elva, han hade skickat ifrån sig en stor grej. Jag duschade och la mig, men när klockan ringde halv sju var jag ändå mycket trött. Jag åt frukost och cyklade till Hornstull där jag intervjuade A i två timmar. Sedan stack jag till Yogashala, kom igång halv tio så jag kunde bara yoga i tre kvart ungefär, det blev de stående. Men det blev! Och så till mitt eget kära frilanskontor. Här ska jag knyta ihop en rejäl säck är tanken. Hoppas det går vägen.

Etiketter: , , ,

eXTReMe Tracker