onsdag, september 13, 2017

Avspänning

Jag vilar mig lite efter en lång dag, och det gör man bäst med hjälp av Sherlock. Annars var jag uppe halv sju i morse, drog till skolan, satt med på en lektion om romartiden (historia), och så raka vägen till en lektion Samhälle 2, nationalekonomi, hjälpte till med instuderingsfrågor och åt lunch, och så fick jag gå på möte med studierektor om spännande sak, och så hem.

Men i går efter jobb gick jag raka vägen till Yogashala och fick till en bra yoga, hela serien, innan jag kom hem vid 18 och kunde laga vegetarisk minestrone till barnen innan jag gick och träffade L eller C (bokcirkelkompis), JD och A. Vi snackade lite om saker i livet, och hemma var jag halv elva. Somnade ovaggad kan man säga.

Nu ska jag fatta lite olika livsbeslut. Alltid spännande att göra.

Etiketter: , , ,

eXTReMe Tracker