tisdag, september 19, 2017

Dag med möten, möten och möten

Vaknade väldigt tidigt i dag men det passade bra för jag skulle vara i skolan åtta, och ändå få till fem solhälsningar innan frukost. Missade dock viktigt samtal från dotter medan jag satt på lektion, men hon fick tag i sin far.

Dagen har varit full av diverse möten. Efter lektionerna hörde jag Folksam berätta om den tjänstepension jag försökt spara från min firma, och den hade vuxit och allt, men jag kan inte få ut ett skit på 19 år så ingen nytta av det för tillfället. Så länge väntar jag på att F ska skicka mig rätt papper så jag kan ta lån. Alternativt veta om jag ens får lån. Det här månadsskiftet är en riktig rysare, som att springa mot klockan för att inte halka snabbt ner i kronofogden-träsket.

Därifrån till lunch med Garbos, och så därifrån till möte på Solna gymnasium och efter det till sonens utvecklingssamtal. Han är duktig i skolan och det firade vi med att han dels fick en basketboll, dels fick sushi. F mötte dottern på hennes tennis och hemma fick vi äntligen se slutet på Sherlock vi såg nästan hela i går, hela familjen samlad och så åt jag och F kolan jag gjort med saltlakrits i.

Nu ska alla strax sova.

Etiketter: , ,

eXTReMe Tracker