fredag, maj 19, 2017

Klart slut med praktik

Då var praktiken över, och sista delen bestod av muntliga redovisningar. I ovanstående klassrum, sådana kan se lite annorlunda ut i modern tid. Jag försökte även betygsätta ihop med min handledare, bra träning. Vi blev klara kring 14.45, då drog jag hem och utnyttjade balkongen, för solen sken. Jag lagade mat, lax i ugn till mina och Is ungar, mamma hade dem på gården men kom in.

F hade tjänstgjort på fotbollsfik, han kom sen. Mamma och jag gick hem med tvillingar och la dem. Så hem igen och äntligen fick jag se på tv-serier. La mig elva, upp halv sju, till Sansons yoga och sen fikade jag i värmen med K som kommit från Göteborg. Det är såå varmt! Sedan till universitetet. Seminarium om vår praktik. Vill ut! Men helgen börjar som tur är.

Etiketter: ,

eXTReMe Tracker