fredag, april 07, 2017

Torsdagskväll

Igår gick jag hemifrån raka vägen till Fs jobb, fast F själv var inte där. Ganska snart efter mig kom mina yogaelever och de var fyra stycken denna gång. Vi körde rättså hårt pass, sen vid vilan kom sonen och han och jag gick och åt sushi på Götgatan, sen vandrade vi nedför Götgatsbacken och tog 55an hem. Det var en varm dag men kall kväll, fast med vacker himmel.

Hemma såg vi på tv en stund innan han läste högt och gick och la sig. Allt är så lugnt och skönt. Ingen söker mig, även om texter inte vill låta sig skickas iväg och jag ligger lite efter i vissa jobb är det som en dröm.

I dag fick jag jobba lite (och chockas en del för Trump har skickat missiler i Syrien) innan jag tog 3an till Yogashala Gotlandsgatan, kom sent så hann bara träna de stående – men ändå, 3 yogapass på raken! Sedan gick jag en bit med A som åkte till Bagis, och för mig bar det av till min skola igen. Här är det källkritik som gäller. Men sedan är det helg, och efter helg är det påsklov.

Etiketter: , ,

eXTReMe Tracker