tisdag, september 08, 2009

Aj aj, champs-elysées

Skriver och skriver. Ska snart boka en biljett till Göteborg. Måste säga till Rebo att jag kommer. Jag kommer, Rebo! Det blev ändrat! Tror jag.

I morse sprang jag minsann, 5 km, och det var fruktansvärt hemskt utan frukost och med motvinden blåsande i allt det grå som hör en mulen septembermorgon till. Lyssnade också på Vinyl 107:s astrista mellansnack - vi vill höra musiken. Inte er. Förstå detta!

Sedan tog Tony och jag cykeln till dagis, han lovade att sjunga så fort vi börjat åka. Han sjön "Å champs-elysées" och lite annat smått och gott. Hans öra är skadat eftersom hans syster kastade en bok i huvudet på honom i går när jag var kvar på jobbet och F ensam med barnen. Nadia började gråta, för att hon gjort Tony illa. Men då var skadan skedd. Han har blåmärke på öronkanten nu, och säger aj aj när hjälmen är på.
eXTReMe Tracker