tisdag, augusti 08, 2017

De 400 yogisarna

Det blev en tur förbi Swedenborgsgatan i går när jag gick hem, där satt nämligen JD och P med kompis och åt pizza. Själv tog jag en bubbelvatten och så gick vi igenom sommarens händelser innan jag gick hem och åt kycklingfilé med grönsaker med F, och så satte jag mig och läste igenom vad gymnasieelever ska kunna om nationalekonomi. Jag är glad att jag pluggat nationalekonomi nu, för de måste till och med förstå reporäntan! Denna jämmerliga sak som jag kämpat hårt för att förstå. Well, sedan gick och la mig och sov väldigt gott men bara fram till fem. Då ringde klockan och jag begav mig efter kaffe till Eriksdalshallen, den var proppad av alla 400 yogis som ville träna för Sharath, som är här. Han är alltså barnbarn till Sri, som uppfann ashtangayogan. Därför kommer så många och tränar. Jag kände mig stundtals väldigt svag men tog mig igenom, tog mig sedan till frilanskontoret, åt frukost och här jobbar jag lite innan jag ska till mitt "riktiga" jobb, RFSU that is.

Etiketter: , , ,

eXTReMe Tracker