onsdag, april 19, 2017

Demokratisering ja tack

Hängde med dottern och tog en drink på Clarion i går, efter att jag faktiskt tagit ytterligare en massage på Sparadiset, som var superbra och där de verkligen tryckte ut min onda axel. Så mötte jag upp alla på Clarion men F och sonen fick åka hem eftersom sonen hade migrän. Jag, dottern och hennes kompisar gick till China och åt hennes födelsedagsmiddag där. Så hem till niotiden och däcka efter lite tv.

I dag har jag har sprungit ut och in genom dörrar i dag som en tok. Gick upp 7, drog till Zinkens yogashala och yogade hela serien, så promenad raka vägen till min praktik-skola vid Medis där jag fick sitta med en lektion och lyssna ordentligt eftersom jag ska hålla samma lektion själv. Åt lunch på lärarrummet emellan, och sedan gick jag hem och skulle jobbat men inte hann jag det. Jag hann vila en stund, och så gjorde jag hamburgare och skyndade mig till Yogashala Zinken igen, där vi hade assistentmöte, och så därifrån hem med cykeln och skriva ut lektion och så gick och sprang jag hela vägen till Långholmen där sonen tränade fotboll. Vi tog fyran hem, hemma hade F gjort mackor med te, så det blev mys innan de la sig.

Nu ska jag planera lektion minsann, som en riktig lärare. Det blir demokratiseringen av Sverige.

Etiketter: ,

eXTReMe Tracker