fredag, mars 10, 2017

Dagar flyger fram

Dagarna går i ett i ett i ett. Igår jobbade jag på RFSU tills det blev dags att ta sig till Uglycute där jag körde yoga med kompisar. Så vidare med grann-A och F och hennes plus våra barn till Va Piano, pizza. Gick hem och kollade tv innan det blev sova. Sov igen lite för dåligt, men gjorde yoga hemma, alla stående, innan jag stack till universitetet, genomsvettig, måste revidera det där med täckjacka, först pratade vi om hur man lär ut samhällskunskap, sedan lunch lite stressat, och så prata om samma sak fast historia.

Hade inte läst det man skulle läsa, men dessa kurser känns rejält meningsfulla. Vi ska få läsa läroböcker för skolan i våra ämnen, bara en sådan sak!

På väg hem frågade jag barnen om jag kunde ta ett pass yinyoga och komma hem vid 18. Det var okej, sa de, och de handlade och dottern började laga mat så jag kom nästan hem till dukad bord efter mycket skön yoga!

Saker som inte blev gjorda denna vecka är
1. Formulera fler intervjufrågor
2. Redigera praktika
3. Fixa med ekonomi
4. Läsa böckerna jag borde läst

Men nu tar vi helg tycker jag.

Etiketter: ,

eXTReMe Tracker