tisdag, maj 01, 2012

En efterlysning igen

I går var det valborg och förutom en sväng till Nytorget och Åhléns med sonen (hittade en jacka men i fel storlek) så spenderade vi största delen av dagen på gården, med undantag för dottern som var hos sin kompis A några timmar. Vi grillade kött till lunch, med syster+fru, F hämtade dottern, och på eftermiddagen kom grannungar ut och barnen spelade fotboll. Sedan åkte F och kollade fotboll hos kompis, medan jag la barnen och såg på Stepford wives, la mig och gick upp 7.30 för att gå på veckans första yogapass. Det var mycket skönt. Jag kom hem vid halv tio och nu är ungarna på gården och leker igen.

Men jag har ett satans bekymmer. Jag behöver hitta en man och två kvinnor, som anonymt kan berätta om att de hamnat i bråk med sin granne. Helt anonymt! Det finns ju hur många som helst, vet jag. Men ingen - absolut ingen - svarar i telefon. Det är som att hela landet gått under jorden. Jag måste göra dessa intervjuer absolut senast i morgon mellan kl 9 och 15, så vill du vara med, mejla mig på ana(snabel-a)udovic.se med nummer, så ringer jag i morgon. Tar tio minuter på sin höjd.

Etiketter:

eXTReMe Tracker