torsdag, oktober 21, 2010

Vem kan handla förutan peng?


Jo men jag impuls-handlar nu igen. Det bidde en resa till Paris, även om det är helt oklart om själva resan har bokats eller inte eftersom sajten "låste sig" precis när jag hade betalat. Hur som helst, jag hoppas på det bästa, och detsamma gör kanske sonen för han ska med.

I går gick jag hem och åt mackor samt vidrig carbonara - funkar inte så bra som rester. Sedan la F barnen och jag kollade på Desperate Housewives och sedan pratade jag med R i Götet och la mig så tidigt det bara gick. Ändå stressig morgon, inte så stressigt på jobbet dock. På lunchen spanade jag på datorer och bestämde mig för en vit en. Pengar saknas emellertid (de gick som bekant till La France).

Nu har min arbetsdag börjat närma sig ett slut och jag måste hasta vidare, ikväll är jag fotbollsmorsa, dottern spelar i kylan. "Det är nu agnarna skiljs från vetet", som en fotbollspappa sa när vi stod i spöregnet och glodde på de 4-5 flickor som orkat ta sig till planen.
eXTReMe Tracker