tisdag, oktober 19, 2010

Spa eller entrecote

Jo, F kom hem vid midnatt söndag, vi mumlade lite men sen blev det sova. Och så blev det måndag, och då bar det av till skolan och sedan till jobbet för mig. Jag och Jenny skulle gått på Storkyrkobadet men de renoverar! Så det gick inte. Jenny tyckte att spa och entrecote var samma sak, så då blev det rödtjut med lammracks på Bistro Ruby och sen vackra drinkar på Le Rouge. Hemåt vid 22, snackade lite med min sambo gondoljären och så sova. Upp och med sonen till dagis, cyklade i regn till jobbet, jobbade, cyklade till skola och dagis i regn igen. Hem med dotter, son plus sonens kompis E, gjorde spagetti till dem och fiskgratäng till mig och F, sedan la jag barn och nu vilar jag ögonen på skärmen. Trött i dag ändå - men kan inte sova för jag måste TVÄTTA.
eXTReMe Tracker