torsdag, oktober 07, 2010

Avslöjad!

Jag har avslöjat mig själv nu. Jag har insett att jag inte betraktar research som jobb! När jag säger att jag inte jobbat alls en dag, så har jag nästan alltid gjort research. En journalists arbete består kanske till 70 procent av research, 20 procent av skrivande/redigerande och 10 procent ren ångest. Så kallad prestationsångest.

Och i går hämtade jag min iphone och jag vet fortfarande inte om jag ska våga sätta igång den för det känns som att så många grejer måste klaffa och så fort jag stoppar in simkortet kommer min gamla telefon att sluta funka med mera med mera.

Nej jag tror det är bäst att jag sätter igång den INNE på affären. Jag vågar inte annat. Men nu ska jag hämta små fotbollstjejer som ska få träna i regnet och det kanske inte är så trevligt egentligen när man tänker efter.

Etiketter:

eXTReMe Tracker